lördag 31 januari 2009

Svägerskor, och hemkomst!

Hallå, hallå!!
Äntligen är det lite lugn och ro i huset.. ;) haha ..nädå, det har varit så mysigt att ha mina kära svägerskor här! :)
Men nu har dom åkt hem, och Robert har kommit igår kväll! :D
Jag kan säga att jag blev paff! Vi (Annica, Theresa o jag) gjorde en fruktsallad igår kväll till let´s dance. Och precis när det var serverat och vi hade suttit till oss i soffan, så kommer någon i dörren. Åh, tänker vi, och sa; Nu kom det någon!
Det var Robert..!!! :D Då hade han ju gjort som vanligt. Farit från Norge utan att säga nåt, (såklart till någon, men inte mig iaf!) och så dyker han bara upp! för er som inte vet, så kör han 72 mil enkel väg. så det dröjer ju några timmar! men jag hade då inte lyckats ringa till han och luskat ut att han var på väg. haha.. luring där! ;)
Men det är så mysigt att äntligen se älsklingen min! Och jonathan, alltså blicken på denna pojke när han ser pappa, när han har varit och jobbat i drygt 2 veckor, det slår allt! Då vet man vad kärlek är! :)

Idag var vi till Piteå och hämtade Roberts glasögon, så nu ser han nåt! ;) (Bild kommer)
På hemvägen var vi förbi storheden, och köpte en kattoa, kattsand och några kattleksaker på djurmagazinet.. Jag var även in på Toys r´us, och köpte ett babygym, och en rittavla.. ;)
Vi förbrukade månadens "Skräpmatomgång" för denna månad också ;) max drive in blev det! :) haha gott var det också!


Som sagt har vi haft det trevligt dom senaste dagarna, med Annica, Theresa, och hundarna Borkas och Charlie här.. Vi har egentligen inte gjort så mycket, bara myst på.
Vi var till råneå på torsdagen och handlade, och fikade på fiket! ;)
Vi var även in på älvhäxorna, och köpte brodertråd, eller vad det heter. Och har suttit med varsitt "Vänskapsband" i nån dag.. ;) haha det var kul, att man fortfarande kunde var ju ännu roligare! :)
Jag har även blivit klippt och blekt. ;) och jag har gjort slingor på annica! :) Bådas resultat blev bra! :)
Annars har vi ätit gott! och bara tagit hand om varandra! :)

Den här gången får ni inga bilder, för nu ska jag gå och mysa i soffan med Robert och har varken tid eller ork till att lägga upp några bilder, det kommer imorgon kanske! ;)

Hej svejs!!

3 kommentarer:

  1. så otroligt mysigt inlägg =) fick en sån här kärleksrys när jag läste; "blicken på denna pojke när han ser pappa, när han har varit och jobbat i drygt 2 veckor, det slår allt! Då vet man vad kärlek är! :) OJOJ =) Ser framemot att se bild på bror =) säkert jättefina och jättefint =) kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. Hej igen :D

    Håller verkligen med föregående inlägg, vilken magisk stund, helt underbart!

    Ja, du var verklgen liten sist jag såg dig, kritvitt långt hår hade du, jätte go :) Men jag var nog inte så stor heller ;) Jag var uppe sist när morfar fyllde 65 och det var väl 7 år sen nu, men jag kommer inte ihåg om du va med då? Minnet är kort..

    Så synd att vi bor så långt ifrån varann..jag får följa med mamma nästa gång... Ni verkar ha det väldigt mysigt! Har hört av mamma att du, Pär och Jim och Eva bor i samma område? Det är ju verkligen lyx! :)

    Ja, det stämmer jag läser heltid, har tre terminer kvar av sju nu och bara ett år kvar tills jag kan söka jobb hehe..börjar se ljuset äntligen...

    Ha det gott så länge och hälsa alla :)

    SvaraRadera
  3. men tala om att jag blev paff då jag stötte ihop med robert vid ingången på ica bersikka när jag o liv skulle in o handla.. vad gör du här typ?! haha
    hoppas ni har det bra!
    //Annapanna

    SvaraRadera