tisdag 6 januari 2009

Blogg??




Ja, nu har man skapat en blogg.. nu får vi se hur duktig man är på att skriva i den ;)

Vi får även se om jag kommer ha möjlighet att sitta vid datorn när jag vill, jag har ju en kär Sambo som sitter och nöter på sina forumtrådar var och varannan timma... nåja..

Idag har iaf varit en surt dålig dag, har blivit superförkyld, med feber och hosta.. Feber är nog det värsta som finns.. :(
Även Jonathan och Alvina är krassliga, Alvina har sovit i princip 2 dygn i sträck, och jonathan har även feber han också..
Hoppas Robert får vara frisk iaf, han ska upp till norge på Måndag. Han har varit sjuk flera gånger på kort tid när han varit och jobbat, så jag tror inte hans chef blir nå glad om han blir sjuk denna gång.. och pengarna måste ju in också..

Jag och Alvina har legat mest hela dagen, Jonathan har varit hos mamma min, och Robert har varit till piteå en sväng och fixat glasögon till sig själv..
Så nu är det dags för välling för Jonathan, och jag ska ta mig en 2.8a och sprätta ett pringlesrör.. :) det blir nog höjdpunkten på denna dag! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar