tisdag 3 februari 2009

vänta ooch vänta...


Sitter just nu och kollar på tv, om världens minsta kroppsbyggare! OMG, vilken liten kille alltså, han ser ut om om han blivit krympt. Ja, helt otroligt...

Alvina ligger på soffan och hickar, Jonathan sover, och Robert är i garaget med Linus som är på besök. Skoterskruvande...
Idag fick jag reda på att jag inte får hämta kissen förren tidigast den 16/2.. :(
Pga att det måste dröja minst 3 veckor mellan spruta 1 och spruta 2.
Och uppfödaren vill ha dom hos sig tills dom tagit alla sprutorna, eftersom att dom kan bli lite dåliga av sprutan. Men men, man ska se det som nåt bra, och seriöst från uppfödarens sida, men det är jobbigt att vänta..! puhu.. :P
här är hon på bild iaf :)
Ja, jag känner mig tom i hjärnan just nu så jag avslutar nog här, och får skriva mer, och lägga in nån bild en annan dag.. det blir sängen snart! God natt på er!

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar