söndag 11 januari 2009

Grattis Jonathan 2år!!!

jonathans morgontårta, dock fick han inte äta den i sängen ;)

Robert blåser ballonger

Jonathan fick en skoterhjälm :)
Ja, så nu var denna dag över, med tårta, paket och en massa folk.. :)
Det gick ganska bra trots förkylningar till höger och vänster..
Jonathan höll humöret på en jämn nivå, och var glad åt sina släktingar och vänner ;)
men innan vällingen hamnade i handen var han mycket trött. stackaren, inte är det lätt att vara förkyld..
Tårtorna blev lyckade och smakade bra, men det blev väl liiite väl mycket som vanligt dessa tider på året... ;)
Hm, kom precis på att jag glömt, i all rurs och tårtbakning, min egen fars födelsedag som var igår.. :( ajja bajja på mig.. jag får ringa och gratta han imorgon..

Lägger in några läskande bilder på dom goda tårtorna.. Varsågod, ögongodis åt folket! ;) (som om det är många som läser min, Ida Markströms blogg. haha pyttsan!)

Nu ska jag lägga mig i sängen och låta jäsningen av allt sött innehåll i min mage fortsätta, så kanske det kommer ut nåt litet rosa fluffigt, luftigt paket, som luktar gott!! ;D hehe

Jonathan, Grattis mammas pojke än en gång, du är helt underbar, jag älskar dig enormt mycket, finns inte ord för min kärlek till dig..!!
Vanliga bottnar med banan och hallonmousse i, och chokladmousse och apelsinkrokant marabouchoklad ovanpå :) Mmm

köpes kakmix (chokladkaka) med vaniljvisp och medföljande glasyr på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar