söndag 18 januari 2009

Huvudvärk och abstinens

Det blev en sen morgon även idag!
Jonathan höll på här med sina leksaker, och tittade på Bolibompa medans jag låg i sängen och drog mig till 11.30. :P ojoj..
Sen åt vi gröt och varsin korvmacka. Sen gick vi ut.
När vi var ute ringde mamma på moben, och hon lät mycket piggare idag. Så hon följde med ut på en prommis.
Vi gick mot metträsket, och sen gick vi hem, till vardera hem. Då la jag Jonathan i hans säng så han fick vila en stund. Alvina sov även hon, så jag passade på att äta mina rester från igår. Det var lika gott idag! :)
Sen när Jonathan vaknade så gjorde jag plättar åt han, det uppskattades. Plättar med sylt och glass! det tyckte han var gott :)
Sen blev det Nils karlsson pyssling följt av bollibompa!
Så nu sitter jag här med barnen i säng, och ett huvud som säger: Gå och lägg dig!
Jag har även haft huvudvärk nästan hela dagen, beror nog på sockerabstinens! Det är inte bara bara att sluta med onyttigheter inte! Nåja, jag får kämpa!
Nu vaknade Alvina också, så jag lägger in en bild och säger Gonatt!

1 kommentar:

  1. Det är så skönt att läsa att det är fler än vi som har helt fel dygnsrytm! :-) Vad roligt att Jonte leker med spisen, Stefan var väldigt skeptisk till när jag ville köpa en spis åt en pojke men gick med på det för att den fanns i svart ;-)

    I morgon måste vi ses!!! Hoppas det är lika härligt väder i morgon som det varit i dag!

    kram/cammi

    SvaraRadera