onsdag 21 januari 2009

"En snabbis" ;)

Det blir en kort-uppdatering..
Jag har en hungrig Dotter som vill ha mig i säng och äta från tissan! :)

Ja, det händer väl inte så mycket speciellt..
Igår var det tacos i köket mitt.. Stefan, Cammi, Thilde, Ellen och mamma var här och vi åt Tacos. Men jag fick bara i mig en :( (av någon anledning) och då hade jag inte riktigt lyckats med "fyllningen" i den. Så det var inte så gott som jag hade hoppats på.

Idag har det inte heller varit nån Elefant på gården eller flygit några orangea grodor över huset!
Det gamla vanliga bara:
Lämna på dagis.
Skottat gården.
Duschat.
Vilat en stund med Alvina. Skönt!
Värmt lunch, enkelt och snabbt! Rester i micron.
Hämtat på dagis.
Ätit Mellis med Jonathan.
Kollat barnkanalen, och roat Jonathan.
Middag.
Bolibompa och Välling.
Top model.
Dator.
...Nu snart sängen!


Jag Älskar dig Robert,

och längtar massor till jag får se dig!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar