fredag 13 februari 2009

Mera Magsjuka... :(

Tänk nu är det inte så jättelänge tills det är sommar!!!
Nu är även jag drabbad.. :(
Spydde inatt.. Usch så hemskt.. men det är dock enda gången hittils. Dålig i magen är man ju också förstås.
Men vi får verkligen hoppas att det är nog nu.. Känner mig faktiskt ganska pigg nu, och har fått behålla Cola, Fruktsoppa och Smoothie.. Så då får man vara glad.
Nu ska jag ta på Alvina en blöja, och ge henne mat. Tänk att man ska då vara mjölkmaskin samtidigt som man är sjuk också.. :P hm.. nåja, det går ju bra ändå..

Hej hej och krya på mig! ;)

3 kommentarer:

  1. Usch, stackars er! Hoppas ni blir krya snart :)

    SvaraRadera
  2. Nu får ni se till att bli friska snart, saknar ju er!! :-) Så trist när det varit så kallt men jag hoppas det blir lite varmare snart, då måste vi börja med dagliga promenader o röra på fläsket om vi ska våga visa oss på stranden i år ;-) Har ju tänkt att vi ska bo på stranden i sommar nu när vi är lediga :-)


    /Cammi

    SvaraRadera