fredag 20 februari 2009

Nu är hon här...!

Ja, våran lilla tjej "Chilla" har vi hos oss nu.. Så fin.. :)
Efter all längtan så har vi äntligen fått hem henne! :)
Och det går bara fint med en liten kisse i familjen, tänk vilken skillnad det kan vara mellan en katt och en hund! Man slipper en massa praktiska saker med en katt, som man inte riktigt har tid med när man har småbarn.. tex. att man måste ut på prommis! (nåja, det är väl både för och nackdelar! ;)) Men det känns verkligen jättekul med en fyrbent i huset! Och jag är så glad att det är en katt, och framför allt en Cornish rex som jag har velat ha så länge nu!! :)
Vi har ju såklart tagit en massa bilder på henne, men dom är ju såklart fortfarande kvar i kameran, och vi kan inte riktigt lägga in korten i den här datorn (bärbara) för då blir den så seg.. Men vi ska nog få in dom på den stora datorn (stationära) ikväll.. Har en massa kort där som jag ska lägga upp här senare! Jag har ju inte lagt in någon bild på Jättelänge!
Men det kommer!

Och friska har vi blivit också.. Det gick genom oss allihopa hyffsat lindrigt.. Och tack och lov för det!
Nåja, nu ska jag ta hand om min dotter som vaknade..

Puss Puss <3

2 kommentarer:

  1. åååh vad roligt :D du måste verkligen ladda upp bilder på snyggingen ;>

    SvaraRadera
  2. Åh har ni köpt en Cornish - vackraste och klokaste kissen i världen!

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera