söndag 8 februari 2009

snöigt är det och...

Nu har jag hamnat i en sån här svacka. Jag känner att det är jobbigt att skriva.. :( Och framför allt har jag inte så mycket tid till det heller, speciellt nu när Robert är i garaget nästan dygnet runt! Karl....! ja.. Och när man som nu fick en tid över då båda barnen sover, så var jag ju tvungen att äta lunch, och det är bara tur att jag hann sätta mig en stund och skriva.. ;) Jag fattar då inte hur "17 år och trebarnsmamma" har tid till att sitta och skriva hela tiden.
Och så är det ju faktiskt så att det finns viktigare saker att prioritera än att sitta och blogga!
Nåja, det är ju kul när jag väl sätter mig.. :) haha

Just nu sitter jag och kollar på lets dance.
Alltså tänk att höra dom där kommentarerna, man skulle ju bli nedtryckt som bara den, när man gör sitt bästa för att ställa sig framför en kamera och dansa inför tusentals människor.. hojja, jag skulle då inte tacka Ja, om dom nu mot all förmodan skulle fråga mig ;) haha!

Ja, nu har båda barnen hunnit vakna, så nu ska jag göra lunch åt jonathan..
hej å hå..
ps. jag älskar mina barn över allt annat, och skulle inte byta ut min livssituation någonsin mot nåt annat! .ds

2 kommentarer:

  1. Förstår inte heller hur hon kan skriva så mycket på dagarna när hon är ensam hemma med 3 barn och dessutom så små! Jag tycker att det är avslappnande att sitta framför datorn, hellre datorn än tv:n :-) Men kidzen går ju alltid i första hand och sen kan man ju prioritera bort städ och tvätt ;)

    //Cammi

    SvaraRadera
  2. Ja, jag HADE då tänkt skaffa mig en blogg o börja skriva, men jag har som slutat ut det, har fan inte tid mer än då jag har en stund över på jobbet.. hemma är det alltid full rulle, även då liv är på dagis.. då har man ju huset och hunden att sköta om oxå.. *suck*
    less på snöhelvetet är jag oxå! tur man har snöslunga!
    det var inte kul att köra till jobbet nu ikväll kan jag lova, inte plogat nånstans! ville bara stanna hemma och dra nåt gammalt över mig (undrar om jonas räknas som gammal, haha)
    näää, jobba vidare nu! hoppas din svacka inte varar länge!!
    //Annapanna

    SvaraRadera