torsdag 16 april 2009

Fredag, härliga Fredag!

Vaknade idag av Jonathan som smög omkring kl. 7.00.
Han var så tyst så..
Men sen på några sekunder så vaknade Alvina och då var det Go´morron! :)

Igår var vi till stan igen, och köpte Alvina en gåstol, och Jonathan fick en sån här trehjulig sparkcykel, liten modell..
Dom roar sig då iaf med sina nya leksaker.. ;)

Och jag fick ellospaketet igår också :)
Allt som jag beställt kom, och allt passade.. det är ju kul när nåt går i lås.. ;)

Och dopet närmar sig med stormsteg, och jag måste höra mig för om dopklänning till Alvina..
Glömde fråga farmor igår över telen.. Men jag förmodar att den (som Jag själv haft) är i sundsvall hos Faster min, för hennes yngsta har döpts ganska nyligt..

Och till Sjulsmarkarna: Så är ni så välkomna allihopa! :)


I morse när jag skulle kravla mig ur sängen, och satt med knäna uppe vid tissarna, så kände jag att jag var öm i vänster tisse, som på sidan.. Har försökt känna och klämma, men hittar då ingen knöl, och det känns som ett blåmärke ungefär när jag trycker.. Hmm..
Hoppas det bara är nåt som kommer ifrån att jag och robert höll på att härja här i soffan i förrgår, med fasthållning och kittling av alla dess slag.. ;)
Nåja, jag får hålla uppsikt över min lilla tisse..

Men nu ska jag slita upp Robert och gå och göra frukost, är hungrig som gatan! :)

kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar