onsdag 15 april 2009

Storhedenrunda.. :)

Ja, det blev storheden idag.. ;)
Lämnade Jonathan på dagis och for direkt till stan..
Robert var till Volvo, och köpte nå lampor till bilen.. Sen for vi på team sportia och tittade på skor, och vi köpte oss även varsit par.. ;)
Ett par likadana var, fast dam och herr och olika färgsättning då.. Haglöfs, typ åretrunt-promenadsko, gore tex.. :) Jättefina och supersköna.. ;)
Sen for vi till storheden och jag var in på HM, medans Robert och Alvina stannade i bilen.. men där hade dom inte såna byxor som jag vill ha, och inte nåt annat heller för den delen.. Så det gick fort..
Sen for vi till Lindex och där hade dom inte heller byxorna, men jag köpte ett par ljusgråa byxor och en gammeldags vit skjorta åt Jonathan, till dopet tänkte jag.. men vi får se.. Skjortan blir det iaf. ;)
Och sen sist men inte minst så var vi på coop och handlade.. En massa nyttigt blev det :)
en massa bönor och grönsaker och kött.. och inte alls mycket av kolhydrater.. Nu ska vi gå ner (igen), jag och Robert, eller jag har ju då gått ner sakta men säkert hela tiden, men vill påskynda det hela lite.. ;) och försöka vara ut och prommenixa en hel del..

Nåja, Alvina sover nu äntligen och snart ska jag se sjukhuset, och även Jonathan ska läggas.. Så vi hörs.. :)
Kram kram.

2 kommentarer:

  1. skönt att ha er hemma igen, har saknat din blonda kalufs... o nu var den blondare än nånsin, snygging;)

    SvaraRadera
  2. På tal om dop så sa Eva att vi var välkomna alla och jag har sagt åt Emma och Erika att komma. Jag tror att de också dyker upp, kanske även Daniel å Sebbe om han är hemma då vill såga. nu jobbar han i Hyltebruk! Kramar från Sjulsmark

    SvaraRadera