tisdag 22 december 2009

hej å hå!

Kanske jag skulle ta och skriva en rad eller två.. ;)
mycket har hänt sen sist... så det orkar jag inte ens ta upp, jag skriver från och med nu!.. ;)

Jul snart! så mysigt så!
Vi åker till heden, till svärmor imorgon.. Myser på där, klär gran, fixar mat osv..
Vi blir där till på juldagen, sen bär det hem mot jämtön igen för att fira hos mor, sedan har vi inte planerat något närmare.. :)

Har efter några dagar i vita, snötäckta Rättsel faktiskt fått riktigt mycket julkänslor. Och sen när vi kom hem till vårt fina julpyntade hem så fick jag ännu mer julkänslor! Det ska bli riktigt mysigt att åka till heden och fira jul imorgon! :)
Var även och handlade dom sista julklapparna idag.. så nu är det bara öppnandet som återstår! :)
Har ätit för en stund sedan och nu ska jag försöka få i Jonathan lite mat eftersom han somnade på soffan under middagstiden. Sedan blir det tvättstugan för att gå igenom kommande dagars packning! :)

Nå väl, hej hej och god jul på er alla! Så hörs vi snart! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar